Of colors and gowns...
Sobrang Patay-Oras (PO) ako sa opisina...kaya nag-surf na lang ako sa net.
***************
I'm seriously considering wine red/burgundy as my motiff...ung ganito...

And then I saw this color...hmm I think it would blend well with my other chosen color so I'm now considering using this color for the kids...

And taddaaa...the design I've liked so far. Minus the gloves/sleeves thingies and I don't want a train so imagine this to be floor length lang. My only concern??? How to lose my brasos???

Hehehe...buti na lang me internet *wink*

3 Comments:
ay, in fairness! maganda. excited na gyud kay ko. kabalo ba ka nga daghan kay ko'g kaila/friends nga kaslon. karong sabado kay naa ko'y friend nga kaslon unya next saturday na sad.:)
wala na man mo nag-abot ni bok sa dorm, 'no? anyway, ka-wing d nato siya ug kaslon iyang manghod unya apil mi sa planning usahay ba. nanan-aw mi'g mga magazines and all ug maka-excite sad gyud siya ba.:)
basta, good luck gyud. ug kung naa ko'y ikatabang, ingni lang ko, ha?:)
thanks beybi :P
na-imagine na taka...gusto nako katong apricot (ambot mao nay unang color name na musulod sa ako utok) imo kay kabalo ko fave nimo pink...unya kay close man :)
basta, mag-mix and match lang pohon.
thanks for the offer of help...would need all the help jud kay si dadi edowardo nimo ipadala pohon sa belgium (for work) mga 6mos - 1 yr daw! pero uli-uli sya every 3 mos pohon...syempre, sayang ang opportunity kung dili sya mudayon so GO! :)
mao ba? mulakaw si dadi? kung sa bagay, tama ka. sayang ang opportunity.:)
gudlak sa iya... sa ato tanan.:)
Post a Comment
<< Home